2011. május 9., hétfő

Hawaii korszakom









Ez a technika tetszett és tetszik még most is a legjobban. Készülőben van egy kb.80x80 nagy falikép is, ez sem saját tervezés, de az "Így készült" oldalon megnézhetitek. Terveim között szerepel még nagyobb méretű munka elkészítése. Sok mindent kipróbál az ember, aztán kialakul az ami a legjobban "bejön" neki. Én így vagyok a kézi varrással, de legfőképpen a tűzéssel. Teljesen más lesz a kész munka, ha szép, odaillő mintával van megtűzve.Nekem általában a munka felénél jön meg igazán a kedvem és alig várom már, hogy lássam milyen is lesz készen. Aztán persze csak nézegetem és gyönyörködöm, és dicsérem magam :D))))

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Igazán kitartó vagy :) Én egy táskát készítettem hawaii mintával, de azt mondtam, ilyet soha többet, senkinek. Igaz, a végére egész megszerettem :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...